چریک
قالب وبلاگ

 به گزارش گرداب به نقل از اشراف، انديشكده هريتيج  از اختلاف شديد كنگره و وزارت امور خارجه بر سر راهبرد اينترنتي آمريكا گزارش داد.

در این گزارش به قلم هله داله آمده است: بي‌بي‌جي  حدود 1.4 ميليون دلار از طرف وزارت امور خارجه كمك بلاعوض دريافت كرده كه از اين بودجه در راستاي پشتيباني از دو برنامه موفق Ultrareach و Freegate استفاده شده است.

کارشناس اندیشکده هریتیج در این گزارش می‌نویسد: درست چند هفته پس از اعتراض هيلاري كلينتون، وزير امور خارجه آمريكا به كنگره در خصوص عدم همكاري نمايندگان با دولت و شكست آمريكا در جنگ اطلاعات با القاعده، چين و روسيه، به نظر مي‌رسد كه وزارت امور خارجه خود يكي از عوامل اين ناكامي باشد.

كنگره ظرف 18 ماه اخير حدود 30 ميليون دلار به طرحهاي وزارت امور خارجه در حوزه آزادي دسترسي به اينترنت در سراسر جهان اختصاص داده است. با وجودي كه اين مبلغ به حساب بانكي وزارت امور خاجه واريز شده است، اما رژيم‌هاي ديكتاتور و سركوبگر همچنان به جلوگيري از دسترسي شهروندان به اينترنت و محدود كردن اطلاعات ادامه مي‌‌دهند. چين و روسيه حتي در ابتكار جديد خود اقدام به تهيه و پخش اخبار انگليسي کرده‌اند.

وزارت امورخارجه از واگذاري اين بودجه به سازمان دولتي ديگري امتناع مي‌ورزد كه سازمان مزبور در نظر دارد بلافاصله آن را صرف برنامه‌هاي خود کند. هيئت رئيسه رسانه‌هاي آمريكا (BBG) كه بر عملكرد شبكه‌هاي خبري بين‌المللي آمريكا نظارت دارد، مكان مناسبي براي فعاليت كارشناسان متخصص در حوزه آزادي دسترسي به اينترنت است تا آنجاكه اين افراد در حوزه فناوري آنقدر كاردان و ماهر هستند كه وزارت امور خارجه نمي‌تواند در مقابل آنها ادعايي داشته باشد.

هيئت رئيسه رسانه‌هاي آمريكا خواستار سهم بيشتري از بودجه وزارت امور خارجه است، زيرا كه بخشي از اجراي طرح راهبردي 5 ساله خود به آن منوط كرده است تا بتواند علاوه بر راديو و تلويزيون، در حوزه اينترنت نيز خدمات بيشتري ارائه دهد. اين مسئله قبلاً در مورد سرويس خبررساني روسيه نيز اتفاق افتاده است و درخواست بودجه بي‌بي‌جي براي سال 2012 حكايت از آن دارد كه سرويس خبري چين نيز از مدل روسيه تبعيت مي‌كند.

گزارش هریتیج می‌افزاید: اين برنامه‌ها از راديو و تلويزيون فاصله گرفته و خود را به رسانه جديدي نزديك مي‌کند كه باعث شده صداي اعتراض نمايندگان كنگره و صداي آمريكا گوش فلك را كر كند. كلينتون خود نيز در جلسه ماه گذشته كنگره اين راهبرد را زير سوال برده و با تاكيد بر اهميت نقش رسانه‌هاي سنتي اذعان داشت كه"در حال حاضر وارد جنگ اطلاعاتي شده‌ايم اما بايد اعتراف كرد كه مطمئناً ايالات متحده آمريكا بازنده ميدان خواهد بود." اين جمله به معناي انتقاد مستقيم و علني وزير امور خارجه از هيئت رئيسه رسانه‌هاي آمريكا است.

با اين حال، اگر دانش اينترنت در بي‌بي‌جي وجود داشته باشد، كافي است فقط به اين منطق استناد شود كه دولت آمريكا به واسطه بهره‌برداري مخالفان از فضاي سايبري در جوامع ديكتاتوري بايد در اين بخش سرمايه‌گذاري کند. 

بي‌بي‌جي در ماه اوت 2010 حدود 1.4 ميليون دلار از طرف وزارت امور خارجه كمك بلاعوض دريافت كرده كه از اين بودجه در راستاي پشتيباني از دو برنامه موفق Ultrareach و Freegate استفاده شده است. برنامه دوم از سوی شركت Falun Gong و با هدف عبور از ديوار آتشين Great دولت چين طراحي شده بود. بنابر اطلاعات واصله از بي‌بي‌جي؛ اين سرمايه‌گذاري‌ها امكان دسترسي ميليون‌ها نفر را به دنياي اينترنت فراهم مي‌کند. زيرا قيام تونس در مدت زمان كوتاهي به كل منطقه شمال آفريقا و خاورميانه سرايت كرده است.

اختلاف ميان وزارت امور خارجه و بي‌بي‌جي به يك انفعال بي‌سابقه‌اي منجر شده است. پس از اعمال فشار كنگره، وظيفه اجراي پروژه‌هاي مربوط به آزادي دسترسي به اينترنت بر عهده اداره دموكراسي، ‌حقوق بشر و كار وزارت امور خارجه آمريكا گذاشته شد. نمايندگان كنگره طي چند سال اخير براي آزادي دسترسي به اينترنت حدود 20 ميليارد دلار به اين سازمان كمك نموده‌اند. سي ميليون دلار ديگر نيز هم‌اكنون براي تصويب روي ميز كنگره قرار دارد.

كاملاً بديهي است چنانچه دولت آمريكا در ترويج آزادي از طريق اين رسانه جديد موثر عمل كند، بايد مركز يا سازمان مستقلي در داخل دولت تاسيس کند تا سياست‌هاي موردنظر را تعيين کند، بر روند هزينه كردن بودجه كنترل کرده و منابع را هماهنگ سازد. همانگونه كه روشن است، سازمانهاي دولتي آمريكا كه بخشي از اين ارتباطات را در حال حاضر بر عهده دارند نيز اغلب اوقات در فضايي از بي‌اعتمادي متقابل و به صورت موازي با ساير ارگانها كار مي‌كنند.

"آن اپلبوم" (Anne Appelbaum)، مقاله‌نويس روزنامه واشنگتن پست با ظرافت خاصي تضاد موجود در سياست‌هاي آشفته دولت آمريكا در حوزه اينترنت را ترسيم مي‌كند:

«بخشي از دولت آمريكا فناوري ضدسانسور را در اختيار دارد، اما براي توسعه آن هيچ رديف بودجه‌اي منظور نشده است. بخش ديگري از دولت براي توسعه فناوري ضدسانسور بودجه لازم را در اختيار دارد اما آن را تا به حال هزينه نكرده است. به عبارت ديگر، نظام سياسي آمريكا براي ايجاد فضاي اينترنتي منحصر به فردي كه همه انسانها بتوانند به طور مساوي به اطلاعات و مطالب آن دسترسي داشته باشند‌، نواقص بسيار دارد.»

اپلبوم در تحليل خود بر حوادث اخير منطقه خاورميانه تاكيد دارد، اما راه چاره‌اي نيز براي آن قائل است. 15 سازمان بزرگ – از جمله انديشكده هريتيج –  در مورد ناكارآمدي سيستم ارتباطي دولت آمريكا تحقيق‌ و راه‌اندازي سازمان يا مركزي براي ارتباطات راهبردي را پيشنهاد کرده‌اند. همانگونه كه انديشكده هريتيج در سال 2008 پيشنهاد كرده است چنين سازمان يا مركزي مي‌تواند كانوني براي حضور فعال ايالات متحده آمريكا در سرتاسر جهان باشد، از جمله در حوزه سياست ديپلماسي عمومي، آزادي دسترسي به اينترنت و راهبرد خبررساني.

در پایان گزارش هریتیج نتیجه می‌گیرد‌: در صورت عدم راه‌اندازي چنين سازمان يا مركزي، وزارت امور خارجه همچنان به تلاش احمقانه خود براي اعتراض به بودجه اندك تصويب شده براي اين حوزه و در مقابل سرويس خبررساني آمريكا نيز به اتلاف منابع موجود در ساختار معيوب خود ادامه مي‌دهند كه اين مسئله در نهايت باعث مي‌شود تا به تدريج از تعداد مخاطبان ايالات متحد‌ه آمريكا در فراسوي مرزها كاسته شود. بنابراين، خانم هيلاري كلينتون، "ما مي‌توانيم در جنگ اطلاعات پيروز ميدان باشيم به شرط آنكه ژنرالي رهبري اين نيروها را بر عهده گيرد كه نخواهد به طرف نيروهاي خودي شليك كند، همان كاري كه متاسفانه شما در حال انجام آن هستيد.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 22 فروردين 1390برچسب:گرداب , آمریکا , حمایت , فری گیت , الترا , فیلتر شکن, ] [ 16:51 ] [ مهدی انوری مقدم ] [ ]

 

فیلم نشست نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است / مرکز تخصصی مهدویت / لینک مستقیم دانلود

نشست نقد و بررسی فیلم مستند “ظهور بسیار نزدیک است” با حضور جمعی از استادان و طلاب حوزه علمیه قم، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم برگزار شد. در این میزگرد آیت الله نجم الدین طبسی از استادان برجسته حوزه علمیه قم و نویسنده و محقق مهدوی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد جعفری معاون پژوهشی پژوهشکده مهدویت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدصابر جعفری سردبیر مجله امان و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نصوری معاون تبلیغ و ارتباطات مرکز تخصصی مهدویت حضور داشتند.

 

فیلم نشست نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است / مرکز تخصصی مهدویت

فیلم نشست نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است / مرکز تخصصی مهدویت

 

مدت زمان: ۱۰۰ دقیقه

کیفیت: DVDRip (عالی)

مکان برگزاری: مدرسه علمیه فیضیه قم

کاری از: مرکز تخصصی مهدویت

منبع فایل: برای حقیقت جویان

 

 

 

 

 

فیلم نشست نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است / مرکز تخصصی مهدویت

فیلم نشست نقد و بررسی مستند ظهور بسیار نزدیک است / مرکز تخصصی مهدویت

 

آیت الله طبسی در این نشست، معرفی کردن افراد را بعنوان نشانه هایی که برای ظهور معرفی شده است را اشتباه خواند و گفت: اگر بخواهیم هر نشانه ای که برای ظهور معرفی شده است را به گونه ای به افراد خاص دیگر نسبت دهیم، اعتماد مردم را به وعده های الهی کم رنگ می­کنیم. وی افزود: یکی از مهم‌ترین مواردی که ما باید به آن توجه داشته باشیم، تاکید بر تفکیک نشانه های حتمی و غیرحتمی ظهور است؛ چه بسیار افرادی از علما بوده اند که به دلیل عدم انجام این تفکیک، در گذشته های دور مرتکب خطای وقاتی شده بودند و برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) زمان تعیین کرده­اند.

 

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین جواد جعفری با اشاره به مستند «ظهور نزدیک است» اظهار داشت: در این مستند از روایات به گونه ای استفاده شده که واقعیت روایت آن گونه نیست. وی افزود: یکی از مواردی که این مستند به آن استدلال کرده سخنان مقام معظم رهبری در مورد تحقق وعده الهی برای حکومت اسلامی و بر حق امام زمان(عج) است، آنها در این مستند این قسمت از سخنان مقام معظم رهبری را که فرموده­اند انقلاب اسلامی ایران آغازی برای تحقق این وعده الهی است را حذف کرده اند.

 

حجت الاسلام و المسلمین محمد صابر جعفری نیز در پایان این نشست شوق به ظهور امام زمان(عج) را عامل تعیین وقت توسط برخی افراد عنوان کرد و اظهار داشت: اینکه بیاییم و زمانی برای ظهور امام زمان(عج) تعیین کنیم؛ اما خب این سخن تحقق پیدا نکند باعث ایجاد دودلی و شک در بین مردم می­شود.

 

 

 

 

 

کلمات کلیدی: نقد مستند ظهور بسیار نزدیک است، فیلم نقد مستند ظهور بسیار نزدیک است، فیلم نشست نقد مستند ظهور بسیار نزدیک است، روایات مهدویت، شعیب ابن صالح، سالن اجتماعات مدرسه علمیه فیضیه قم، آیت الله نجم الدین طبسی، نویسنده و محقق مهدوی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر جواد جعفری، پژوهشکده مهدویت، حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمدصابر جعفری، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا نصوری، مرکز تخصصی مهدویت، نشانه های حتمی و غیرحتمی ظهور، ظهور حضرت ولی عصر(عج)،  مستند ظهور نزدیک است، سید حسنی، سید خراسانی، سید حسن نصرالله، حکومت اسلامی و بر حق امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری، لینک مستقیم، لینک مستقیم دانلود

 

 

 

 

 

»» بخش تصویری
.::. دانلود با کیفیت بالا .::.
(فرمت: MP4 – ابعاد تصویر: ۵۷۶*۷۲۰)

لینک اصلی قسمت ۲ | لینک کمکی قسمت ۲

لینک اصلی قسمت ۳ | لینک کمکی قسمت ۳

تاریخ ماندگاری لینک اصلی: نا محدود
منبع: CAYBER-PARTIZAN.LOXBLOG.COM

 



 

در مورد فایل های این نوشته به چند نکته توجه فرمایید:
۱- اگر لینک دانلود چند قسمتی است، ابتدا تمام فایلهای مربوطه را دریافت کرده؛ سپس با کلیک روی فایل فشرده اولی اقدام به بازگشایی(Extract) فایل صوتی یا تصویری مربوطه به طور کامل نمایید. لازم به ذکر است برای این کار قبل از آن شما بایستی نرم افزار Winrar را از اینجا دانلود کرده و آن را نصب نمایید.
۲- برای پوشش دادن سطح وسیعی از بازدید کنندگان سایت، فایل های تصویری سایت در سه کیفیت بالا با فرمت mkv. یا mp4. ، کیفیت متوسط با فرمت wmv. و کیفیت مخصوص نسخه موبایل با فرمت ۳gp. قرار داده شده است؛ به علاوه در بخش سخنرانی ها، فایل های صوتی آنها نیز در سه کیفیت بالا، متوسط و پایین با فرمت mp3. قرار گرفته شده است.
۳- اگر پس از بازگشایی فایل فشرده، پسوند فایل تصویری mkv. یا mp4. بود، برای نمایش آن از نرم افزار KMplayer استفاده نمایید (لینک دانلود).
۴- در صورتی که لینک (های) دانلود مربوط به یک نرم افزار می باشد، پس از دانلود تمامی قسمتهای آن، فایل (های) مورد نظر را اکسترکت کرده و برای اجرا یا نصب نرم افزار در فولدر اکسترکت شده بر روی فایل اجرایی اصلی با پسوند exe کلیک کنید.
۵- در صورت خراب بودن لینک اصلی از لینک کمکی درج شده استفاده کنید؛ ابتدا روی لینک کمکی مورد نظر کلیک کنید، سپس در صفحه باز شده جدید به مدت چند ثانیه تأمل کرده تا لینک های کمکی از چندین سرور معتبر اشتراک گذاری فایل مانند [۲Shared ,RapidShare, MegaUpload, MediaFire, FileFactory, EasyShare] برای شما نمایان شود. از یک مورد به انتخاب خود استفاده کنید.
۶- نظرات خود در مورد این نوشته یا مشکلات احتمالی درمورد خرابی فایل یا خرابی لینک دانلود فایل های این نوشته در قسمت ارتباط با ما یا در بخش نظرات همین نوشته بیان کنید.

 

جستجوهای ورودی:


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 111100000چریک سایبری000001111 و آدرس cayber-partizan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 255
بازدید کل : 14741
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

Alternative content