چریک
قالب وبلاگ

به گزارش گرداب، استوارت بيكر، مدير كل سياسي سابق وزارت امنيت داخلي آمريكا، در نشست سالانه بررسي ابعاد حقوقي امنيت ملي كه در واشنگتن برگزار شد، گفت: «ايران در خصوص جنگ سايبري توانمند است و پيشرفت هاي خوبي در بخش فناوري اطلاعاتي داشته است.»

وي اضافه كرد: «يكي از نگراني هاي من آن است كه اين اطلاعات و فناوري در اختيار گروههايي نظير حزب الله لبنان و برخي گروه هاي مشابه قرار گيرد و از اين طريق ما شاهد حملات سايبري عليه آمريكا باشيم.»

وي درباره خطر جنگ سايبري گفت: «با پيشرفت فناوري اطلاعاتي، خطر استفاده نظامي از اين فناوري هم افزايش مي‌يابد. حمله سايبري بخشي از يك جنگ متقارن است و طي آن آسيب پذيري كشورها از جمله آمريكا افزايش مي يابد.»


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

 

به گزارش گرداب به نقل از مشرق، درحالی که کارشناسان، شبکه های اجتماعی به ویژه فیس بوک را میدان امنیتی سازمان امنیت ملی آمریکا (NSA) می دانند و نسبت به عضویت و فعالیت در آن هشدار می دهند، دفتر بازرسی کل وزارت خارجه آمریکا، با انتشار بخشنامه ای خواستار عضویت سفارتخانه‌های آمریکا و فعالیت آنان در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک و توییتر، شده است.

در گزارش دفتر بازرسی کل وزارت خارجه آمریکا که با همکاری شورای پخش برنامه های خارجی آمریکا (BBG) تهیه شده، در خصوص عضویت و ضرورت استفاده از شبکه های اجتماعی، مانند فیس‌بوک و توییتر در سفارت‌خانه‌های آمریکا به عنوان "ابزاری مهم برای دیپلماسی عمومی" تاکید ویژه ای شده است.

در این گزارش آمده است: هر چند رسانه‌های اجتماعی سرانجام پا به عرصه ارتباطات فدرال گذاشته‌اند، اما هنوز برای این که آنها به پتانسیل کامل خود دست یابند، باید راه طولانی‌ای طی شود.

این گزارش، که تحت عنوان "بازبینی استفاده از رسانه‌های اجتماعی از سوی وزارت خارجه" منتشر شده، شامل یافته‌هایی پیرامون تاثیر و کارایی حضور رسانه‌های اجتماعی وزارت خارجه و نیز پیشنهاداتی برای بهبود آنها است.

دفتر بازرسی کل آمریکا، که بر روی برنامه‌های رسانه‌های اجتماعیِ 22 سفارتخانه آمریکا مطالعه کرده است، رسانه‌های اجتماعی را "ابزاری مهم برای دیپلماسی عمومی" خواند. هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا نیز از این فناوری شدیدا استقبال کرده و آن را وسیله‌ای برای ارتباط با مخاطبان سراسر جهان می‌داند.

در این گزارش همچنین به مسئله استفاده سفارت‌خانه‌های آمریکا از این شبکه‌های اجتماعی پرداخته شده است. دفتر بازرسی کل آمریکا در گزارش خود بیان می‌کند: هدف اصلی سفارتخانه‌هایی که از رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند دستیابی به مخاطبان جوان‌تری است که فیس‌بوک و توییتر را بیشتر از دیگر ابزارهای دیپلماسی عمومی می‌شناسند.

در این گزارش به منظور عملکرد بهتر در این زمینه، اظهار شده است که: وبگاه‌های سفارت‌خانه‌ها باید با صفحات فیس‌بوک و توییتر خود در ارتباط بوده و خودِ سفارتخانه‌ها نیز باید دارای یک سری مفاد و قوانین استفاده از صفحات رسانه‌های اجتماعی مربوط به خود باشند.

درحالی که کارشناسان، شبکه های اجتماعی به ویژه فیس بوک را میدان امنیتی سازمان امنیت ملی آمریکا (NSA) می دانند و نسبت به عضویت و فعالیت در آن هشدار می دهند، دفتر بازرسی کل وزارت خارجه آمریکا، با انتشار بخشنامه ای خواستار عضویت سفارتخانه‌های آمریکا و فعالیت آنان در شبکه‌های اجتماعی از جمله فیس‌بوک و توییتر، به عنوان "ابزاری مهم برای دیپلماسی عمومی" شده است.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->

در حالی که رژیم سلطنتی انگلیس به عنوان صاحب اصلی بی‌بی‌سی استراتژی مخلوط کردن اخبار دروغ و راست را برای این بنگاه انتخاب کرده است، اما این رسانه مجبور شد که دیروز فقط دروغ بگوید.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، سایت بی‌بی‌سی فارسی یا همان بنگاه خبرپراکنی رژیم سلطنتی انگلیس که از حامیان اصلی سران فتنه به شمار می‌آید، بعد از فراخوان‌ به اغتشاش و آشوب، اخبار لحظه به لحظه آن‌را منتشر می‌کند.

در حالی روز سه شنبه سایت‌های وابسته به لابی صهیونیستی، انگلیس و آمریکا فراخوان به اغتشاش داده بودند که این توطئه‌ آنها نیز همانند توطئه‌های پیشین به شکست انجامید.

اما سایت بی‌بی‌سی‌ حرف راستی برای گفتن نداشت و برخلاف استراتژی خود که مخلوط کردن راست و دروغ برای فریب افکار عمومی است، تنها اخبار دروغ منتشر کرد که برخی از آنها را برای نمونه در زیر می‌خوانید:

دروغ: تمامی کلاس‌های دانشگاه تهران تعطیل شده است

پاسخ: بعد از تماس با روابط عمومی دانشگاه تهران، مطلع شدیم که این خبر هم به سبک بی‌بی‌سی دروغ است؛ یکی از مسئولان روابط عمومی این دانشگاه گفت: «این خبر طبیعی است چندین بار بی‌بی‌سی این خبر را در روزهای مختلف به دروغ اعلام کرده است.»

دروغ: شاهدان عینی می‌گویند از مغازه داران مناطق مرکزی تهران از جمله از مغازه های اطراف دانشگاه تهران و خیابان کریم خان، خواسته شده تا امروز زودتر محل کسب خود را تعطیل کنند.

پاسخ: برخی از مغازه‌های لباس‌فروشی در این خیابان‌ها در آخرین ساعات روز سه‌شنبه، مشغول کاسبی و برخی دیگر طبق معمول ساعت ۱۹ الی ۲۰ تعطیل کرده بودند.

دروغ: مردم با ایجاد ترافیک مصنوعی در خیابان رسالت تهران، مانع جا به جایی نیروهای ضد شورش شده‌اند.

پاسخ: باید گفت مگر نیروهای انتظامی برای راهپیمایی به خیابان آمده‌‌اند که بخواهند مرتب تردد کنند!

دروغ: نفربرهای شهری تازه‌ای در تهران مشاهده شده که تا پیش از این دیده نشده بودند.

پاسخ: می‌گویند دروغ‌گو فراموش‌کار است؛ بی‌بی‌سی در اغتشاش چند فتنه گر در روز ۲۵ بهمن نیز نوشته بود که نفربرها در خیابان‌های تهران مستقر شده‌اند و امروز می‌گوید این نفربرها را برای اولین بار در شهر دیده است.


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ شنبه 14 اسفند 1389برچسب:: بی‌بی‌سی , دروغ , بنگاه خبرپراکنی , اغتشاش , فتنه , موسوی , کروبی , خاتمی , فتنه , دروغ , bbbc, ] [ 13:0 ] [ مهدی انوری مقدم ] [ ]

یک روزنامه صهیونیستی آمریکا را مقصر سقوط دیکتاتورهای کشورهای عربی منطقه دانست و از آن خواست با استفاده از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی برای براندازی نظام ایران در این کشور آشوب ایجاد کند.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در گزارشی از انقلاب‌های مردم منطقه علیه حاکمان وابسته خود به غرب، تاکید کرد که سقوط متحدان آمریکا به دلیل عملکرد واشنگتن است.

این رونامه دولت آمریکا را مسئول سقوط دیکتاتورهای تونس، مصر و به احتمال بسیار لیبی، بحرین و یمن دانست و تصریح کرد: آمریکا مستقیم و غیرمستقیم در ایجاد این خطر (برای متحدان خود) با خالی کردن پشت متحدان خود در مصر و بحرین و لیبی و تونس سهیم است.

 "اوری شاویت"، تحلیلگر سیاسی روزنامه هاآرتص در ادامه به ایران اشاره کرد و نوشت: بر خلاف اینکه انقلاب‌های عربی تاکنون موفق شده است برخی دیکتاتورهای منطقه را سرنگون کند (چیزی که برای حتی افراد خوش‌بین هم قابل‌پیش‌بینی نبود)، ولی در این میان خطری هست که کسی آن را احساس نمی‌کند.

ایران قدرت بزرگ خاورمیانه می‌شود
شاویت با بیان اینکه خطر از جانب افزایش قدرت ایران به دلیل انقلاب‌های منطقه است، تصریح کرد که ایران با این انقلاب‌ها قدرت بزرگ خاورمیانه می‌شود.

هاآرتص خواستار ایجاد آشوب در ایران شد و افزود: آمریکا در بروز این خطر مقصر است، زیرا حمایت خود را از سران مصر و تونس برداشت، بنابراین شایسته است که واشنگتن با استفاده از توییتر و فیس‌بوک میدان التحریر مصر را به میدان‌های ایران ببرد تا نظام ایران و احمدی‌نژاد را ساقط کند.

هاآرتص در ادامه بیم و نگرانی شدید خود را از روی کار آمدن جریان اسلامی در کشورهای مختلف خاورمیانه آشکار کرد و مدعی شد: نیروهای اسلامی و عثمانی (اسلامگرایان ترکیه) به جای انقلاب‌هایی که انجام شده، نقشه منطقه را ترسیم خواهند کرد، بنابراین انقلاب ۲۰۱۱ سرنوشت انقلاب ۱۷۸۹ فرانسه را پیدا خواهد کرد که ناپلئون آن را ربود و به زنجیره‌ای از جنگ‌های خونین تبدیل کرد.

این روزنامه اسرائیلی، صراحتا هراس خود را از افزایش قدرت ایران و مسلمانان نشان داد و نوشت: تحت شعار "دموکراسی" جریان شیعی تلاش می‌کند که بخش بزرگی از خلیج فارس را پوشش دهد و تحت شعار آزادی، جریان اسلامی تلاش می‌کند بر جهان عرب تسلط پیدا کند.

شاویت که به شدت از سقوط دولت‌های عرب متحد اسرائیل نگران است، ادعا کرد که شیخ "یوسف قرضاوی" و "رجب طیب اردوغان"، نخست‌وزیر ترکیه و سران ایران تلاش می‌کنند که نسیم آزادی و تغییر در خاورمیانه را به نسیم تعصب و خشونت تبدیل کنند.

این تحلیلگر صهیونیست در ادامه برای مردم جهان عرب تعیین تکلیف کرد و نوشت: ملت‌های عربی باید برای ایجاد اصلاحات قیام می‌کردند نه برای تغییر نظام تا بدین صورت جریان‌های دیگر، ابتکار عمل را در دست نگیرند.

شاویت از ایفای نقش یوسف قرضاوی، رئیس اتحادیه هیئت علمای مسلمین که به مردم مصر هشدار داد که تا تحقق خواسته‌های خود قیام را ادامه دهند و اجازه ندهند انقلاب آنان را سرقت کنند، به شدت ابراز ناخرسندی کرد و نوشت: مصری‌ها که سقوط مبارک را در میدان التحریر جشن گرفتند، امروز دور "شیخ قرضاوی" متعصب جمع شده‌اند و اگر غربی‌ها قرضاوی را متوقف نکنند، نه تنها همه مصری‌ها بلکه همه مردم خاورمیانه گرد وی جمع خواهند شد.

وی در ادامه با محال خواندن صلح فلسطین-اسرائیل، سوریه-اسرائیل، تاکید کرد که در سایه تحولات اخیر در منطقه، صلح مصر و اسرائیل نیز از هم خواهد پاشید.

در همین ارتباط، برخی روزنامه‌های مهم آمریکایی مانند نیویورک‌تایمز و لس‌آنجلس تایمز نیز در گزارش‌هایی از تحولات منطقه که به سود مردم، مقاومت و جریان مقاومت است، ابراز نگرانی و تاکید کردند که تحولات منطقه سبب افزایش قدرت ایران شده است.

 


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, ] [ 18:38 ] [ مهدی انوری مقدم ] [ ]

 

به گزارش گرداب، ارتش سايبري ايران در پاسخ به دروغ‌پردازي‌هاي رسانه‌هاي حامي جريان فتنه، سايت صداي آمريكا و تمام سايت‌ وابسته به آن را هك كرد.
 


 

صداي آمريكا وابسته به سازمان‌هاي جاسوسي آمريكا است كه ارتش سايبري ايران آن را به همراه 94 سایت وابسته به وزارت خارجه امریکا تصرف كرده ‌است.

مخاطبان اين سايت جاسوسي پس از مراجعه به اين سايت با آرم ارتش سايبري ايران و جمله "ثابت كرده‌ايم كه مي‌توانيم " مواجه مي‌شوند.
 


 

در صفحه هک شده سایت "صدای آمریکا" خطاب به وزیر امور خارجه آمریکا آمده است: «خانم کلینتون آیا شما می‌خواهید صدای ملت‌های مظلومی را که از ته قلبشان بیرون می‌آید بشنوید؟ جهان اسلام اعتقادی به حیله‌گری و نیرنگ‌های ایالات متحده آمریکا ندارد. ما به شما می‌گوییم از دخالت در امور کشورهای اسلامی اجتناب کنید.»

گفتنی است ارتش سایبری ایران یک نیروی مردمی و خودجوش است که فعالیت‌‌های آن به مرکز مبارزه با جرائم سازمان‎یافته سپاه ارتباط ندارد.
 

موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ چهار شنبه 4 اسفند 1389برچسب: ارتش سایبری,هک ,,,فتنه, صدای امریکا , هک , ارتش سایبری , ایران , الله اکبر , , ] [ 15:33 ] [ مهدی انوری مقدم ] [ ]

سلام

بابا میاید وبلاگ نظر بدید برید دیگه


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:, ] [ 18:27 ] [ مهدی انوری مقدم ] [ ]

این عکس رو از توی شهر خودمون گرفتم یعنی جغتای

شهری که خیلی مذهبی و شهید پروره

اما از زمانی که دانشجو های فاسد وارد این شهر شدن اوضاع رو ببینید

شرمنده ام


موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ سه شنبه 3 اسفند 1389برچسب:عکس شهدا+شهدا+جانباز+بی احترامی+رهبری+خامنه ای+حسین+کوچه های شهر, ] [ 17:45 ] [ مهدی انوری مقدم ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 111100000چریک سایبری000001111 و آدرس cayber-partizan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 14748
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

Alternative content