چریک

چریک
قالب وبلاگ

یک روزنامه صهیونیستی آمریکا را مقصر سقوط دیکتاتورهای کشورهای عربی منطقه دانست و از آن خواست با استفاده از شبکه‌های اجتماعی اینترنتی برای براندازی نظام ایران در این کشور آشوب ایجاد کند.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در گزارشی از انقلاب‌های مردم منطقه علیه حاکمان وابسته خود به غرب، تاکید کرد که سقوط متحدان آمریکا به دلیل عملکرد واشنگتن است.

این رونامه دولت آمریکا را مسئول سقوط دیکتاتورهای تونس، مصر و به احتمال بسیار لیبی، بحرین و یمن دانست و تصریح کرد: آمریکا مستقیم و غیرمستقیم در ایجاد این خطر (برای متحدان خود) با خالی کردن پشت متحدان خود در مصر و بحرین و لیبی و تونس سهیم است.

 "اوری شاویت"، تحلیلگر سیاسی روزنامه هاآرتص در ادامه به ایران اشاره کرد و نوشت: بر خلاف اینکه انقلاب‌های عربی تاکنون موفق شده است برخی دیکتاتورهای منطقه را سرنگون کند (چیزی که برای حتی افراد خوش‌بین هم قابل‌پیش‌بینی نبود)، ولی در این میان خطری هست که کسی آن را احساس نمی‌کند.

ایران قدرت بزرگ خاورمیانه می‌شود
شاویت با بیان اینکه خطر از جانب افزایش قدرت ایران به دلیل انقلاب‌های منطقه است، تصریح کرد که ایران با این انقلاب‌ها قدرت بزرگ خاورمیانه می‌شود.

هاآرتص خواستار ایجاد آشوب در ایران شد و افزود: آمریکا در بروز این خطر مقصر است، زیرا حمایت خود را از سران مصر و تونس برداشت، بنابراین شایسته است که واشنگتن با استفاده از توییتر و فیس‌بوک میدان التحریر مصر را به میدان‌های ایران ببرد تا نظام ایران و احمدی‌نژاد را ساقط کند.

هاآرتص در ادامه بیم و نگرانی شدید خود را از روی کار آمدن جریان اسلامی در کشورهای مختلف خاورمیانه آشکار کرد و مدعی شد: نیروهای اسلامی و عثمانی (اسلامگرایان ترکیه) به جای انقلاب‌هایی که انجام شده، نقشه منطقه را ترسیم خواهند کرد، بنابراین انقلاب ۲۰۱۱ سرنوشت انقلاب ۱۷۸۹ فرانسه را پیدا خواهد کرد که ناپلئون آن را ربود و به زنجیره‌ای از جنگ‌های خونین تبدیل کرد.

این روزنامه اسرائیلی، صراحتا هراس خود را از افزایش قدرت ایران و مسلمانان نشان داد و نوشت: تحت شعار "دموکراسی" جریان شیعی تلاش می‌کند که بخش بزرگی از خلیج فارس را پوشش دهد و تحت شعار آزادی، جریان اسلامی تلاش می‌کند بر جهان عرب تسلط پیدا کند.

شاویت که به شدت از سقوط دولت‌های عرب متحد اسرائیل نگران است، ادعا کرد که شیخ "یوسف قرضاوی" و "رجب طیب اردوغان"، نخست‌وزیر ترکیه و سران ایران تلاش می‌کنند که نسیم آزادی و تغییر در خاورمیانه را به نسیم تعصب و خشونت تبدیل کنند.

این تحلیلگر صهیونیست در ادامه برای مردم جهان عرب تعیین تکلیف کرد و نوشت: ملت‌های عربی باید برای ایجاد اصلاحات قیام می‌کردند نه برای تغییر نظام تا بدین صورت جریان‌های دیگر، ابتکار عمل را در دست نگیرند.

شاویت از ایفای نقش یوسف قرضاوی، رئیس اتحادیه هیئت علمای مسلمین که به مردم مصر هشدار داد که تا تحقق خواسته‌های خود قیام را ادامه دهند و اجازه ندهند انقلاب آنان را سرقت کنند، به شدت ابراز ناخرسندی کرد و نوشت: مصری‌ها که سقوط مبارک را در میدان التحریر جشن گرفتند، امروز دور "شیخ قرضاوی" متعصب جمع شده‌اند و اگر غربی‌ها قرضاوی را متوقف نکنند، نه تنها همه مصری‌ها بلکه همه مردم خاورمیانه گرد وی جمع خواهند شد.

وی در ادامه با محال خواندن صلح فلسطین-اسرائیل، سوریه-اسرائیل، تاکید کرد که در سایه تحولات اخیر در منطقه، صلح مصر و اسرائیل نیز از هم خواهد پاشید.

در همین ارتباط، برخی روزنامه‌های مهم آمریکایی مانند نیویورک‌تایمز و لس‌آنجلس تایمز نیز در گزارش‌هایی از تحولات منطقه که به سود مردم، مقاومت و جریان مقاومت است، ابراز نگرانی و تاکید کردند که تحولات منطقه سبب افزایش قدرت ایران شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
برچسب‌ها: <-TagName->
[ دو شنبه 9 اسفند 1389برچسب:, ] [ 18:38 ] [ مهدی انوری مقدم ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ خودتون خوش آمدید
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان 111100000چریک سایبری000001111 و آدرس cayber-partizan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 239
بازدید ماه : 1436
بازدید کل : 16180
تعداد مطالب : 32
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1